ANO spořitelní družstvo osvěžuje vizuální identitu
Modro-oranžové logo, které odkazuje na motivy dne a noci, a tedy na neustálou dostupnost služeb, vyjadřuje zmíněné poslání z časového hlediska. Nová vizuální identita jako celek bude ale odrážet i další aspekty proklientského přístupu družstva, ať už se jedná o snáze ovladatelné produkty, jejich jednodušší nastavení nebo možnost přístupu ke službám různými kanály.
ANO spořitelní družstvo pracuje na změně identity za plného provozu tak, aby nijak neomezilo služby pro klienty. S osvěženým vizuálním stylem, který se plně rozvine do poloviny června, se družstvo posune do nové éry rozvoje. „Pevně věříme, že to bude éra, která našim klientům nabídne více komfortu, nové služby, a především ještě lepší a pohodlnější přístup k jejich obsluze a nastavení,“ shrnuje Ing. Petr Illetško MBA, předseda představenstva ANO spořitelního družstva.
Zpět na výpis aktualit