ANO spořitelní družstvo mění název na NEY spořitelní družstvo
„Ve své podstatě jde o završení uplynulých měsíců, kdy jsme v souladu s vytyčenou strategií pracovali na postupné úpravě korporátní identity. Naše družstvo úspěšně poskytuje své služby firmám i jednotlivcům již 18 let a za tu dobu se zdejší trh značně proměnil. Novým názvem chceme dát najevo, že zůstáváme moderní institucí, která nabízí řadu atraktivních produktů. Změna názvu je zároveň příležitostí, jak omezit dezinformace o našem napojení na Hnutí ANO. Jsme apolitickou institucí,“ vysvětluje předseda představenstva Petr Illetško.
Zároveň ujišťuje, že finance členů družstva jsou v naprostém bezpečí. „Změna názvu se nijak nedotkne hospodaření družstva. Navíc jsou veškeré vklady členů ze zákona 100% pojištěny až do výše 100 000 eur,“ doplňuje Petr Illetško.
1300 různých návrhů
Nový název družstva vzešel z cca 1300 alternativních variant, k nimž vedení družstva dospělo na základě nejrůznějších analýz a průzkumů. „Řada ryze českých návrhů narazila na problémy s registrací ochranné známky. Proto jsme posléze jako nejvhodnější vyhodnotili název NEY spořitelní družstvo, který nám umožní prezentovat výhodnost nabízených produktů a služeb a který zároveň vhodně koresponduje s naším dalším směřováním z hlediska obchodního růstu,“ přibližuje Petr Vondráček, vedoucí marketingu a komunikací.
Novým logem startujeme i novou etapu naší komunikace, kde chceme dostát svým slibům pomáhat našim klientům, být jim blíž a nabízet jim výhodná řešení. V nadcházejících týdnech se propíše do veškerých našich aktivit, stejně jako do zcela nové podoby vzhledu rozšiřované pobočkové sítě, ale stejně tak i do naší marketingové komunikace a webových stránek.
Konec nesrozumitelných odborných výrazů
„Vedle designových úprav se změna názvu propíše i do celkové úpravy naší komunikace. Aktuálně pracujeme na sladění tónu veškerých materiálů. Rádi bychom, aby naše komunikace byla obsahově co nejpřehlednější a aby každý prostřednictvím našich materiálů získal ve stručné a jasné podobě přesně ty informace, které potřebuje. Chceme mluvit lidsky a srozumitelně, nikoli právnickými souvětími nebo reklamní hantýrkou,“ uzavírá Petr Vondráček.
Zpět na výpis aktualit