ANO spořitelní družstvo mění název na NEY spořitelní družstvo

25. 10. 2017
ANO spořitelní družstvo ode dne 23. října 2017 mění svůj název na NEY spořitelní družstvo. Změnu oficiálně odsouhlasili členové družstva na schůzi konané dne 20. října 2017 a nemá žádný vliv na vlastnickou strukturu, podmínky členství nebo nabízené produkty.

„Ve své podstatě jde o završení uplynulých měsíců, kdy jsme v souladu s vytyčenou strategií pracovali na postupné úpravě korporátní identity. Naše družstvo úspěšně poskytuje své služby firmám i jednotlivcům již 18 let a za tu dobu se zdejší trh značně proměnil. Novým názvem chceme dát najevo, že zůstáváme moderní institucí, která nabízí řadu atraktivních produktů. Změna názvu je zároveň příležitostí, jak omezit dezinformace o našem napojení na Hnutí ANO. Jsme apolitickou institucí,“ vysvětluje předseda představenstva Petr Illetško.

Zároveň ujišťuje, že finance členů družstva jsou v naprostém bezpečí. „Změna názvu se nijak nedotkne hospodaření družstva. Navíc jsou veškeré vklady členů ze zákona 100% pojištěny až do výše 100 000 eur,“ doplňuje Petr Illetško.

1300 různých návrhů

Nový název družstva vzešel z cca 1300 alternativních variant, k nimž vedení družstva dospělo na základě nejrůznějších analýz a průzkumů. „Řada ryze českých návrhů narazila na problémy s registrací ochranné známky. Proto jsme posléze jako nejvhodnější vyhodnotili název NEY spořitelní družstvo, který nám umožní prezentovat výhodnost nabízených produktů a služeb a který zároveň vhodně koresponduje s naším dalším směřováním z hlediska obchodního růstu,“ přibližuje Petr Vondráček, vedoucí marketingu a komunikací.

Novým logem startujeme i novou etapu naší komunikace, kde chceme dostát svým slibům pomáhat našim klientům, být jim blíž a nabízet jim výhodná řešení. V nadcházejících týdnech se propíše do veškerých našich aktivit, stejně jako do zcela nové podoby vzhledu rozšiřované pobočkové sítě, ale stejně tak i do naší marketingové komunikace a webových stránek.

Konec nesrozumitelných odborných výrazů

„Vedle designových úprav se změna názvu propíše i do celkové úpravy naší komunikace. Aktuálně pracujeme na sladění tónu  veškerých materiálů. Rádi bychom, aby naše komunikace byla obsahově co nejpřehlednější a aby každý prostřednictvím našich materiálů získal ve stručné a jasné podobě přesně ty informace, které potřebuje. Chceme mluvit lidsky a srozumitelně, nikoli právnickými souvětími nebo reklamní hantýrkou,“ uzavírá Petr Vondráček.


Zpět na výpis aktualit