Specialista monitoringu úvěrového portfolia

Do čtyřčlenného týmu úvěrového back office, hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který má již předchozí zkušenosti z finanční či bankovní společnosti a zároveň má rád/a administrativu. Nemusíte znát vše co budete mít u nás na starosti. Stačí chuť vzdělávat se a učit se novým věcem. Současně byste měl být člověkem, který je samostatný, pečlivý, spolehlivý a má smysl pro detail.

Centrála naší společnosti sídlí v nových kancelářích kousek od metra Křižíkova. Máme cca 45 zaměstnanců, z toho na centrále jich pracuje okolo 35. Tým úvěrového back office je součástí středně velkého open space, kde pracují i analytici risku pro retail a SME úvěry. Veškerou agendu a informace, tak mohou tito zaměstnanci konzultovat napřímo.

Popis pracovní náplně

  • kontrola plnění podmínek stanovených úvěrovou dokumentací a pravidly SD;
  • zajišťování aktualizace údajů v IS;
  • aktivní komunikace s klienty, externími dodavateli služeb, interními týmy;
  • upomínání klientů a uplatňování sankcí;
  • pravidelná analýza vyhodnocování a navrhování nápravných opatření k zajištění splnění podmínek;
  • evidence předkládání dokumentů od klientů a zajišťování její kontroly a zpracování;
  • predikování rizik pro tým Řízení rizik a Vymáhání na základě analýzy a negativních zjištění u klienta;
  • správa exekucí;
  • zpracování datových zpráv z katastru nemovitostí včetně evidence;
  • zajišťování primárních vstupů pro reporting.

Požadujeme

  • zájem o práci v administrativě, kde je třeba pečlivost a smysl pro detail - budete vyhotovovat smluvní; dokumentaci a pracovat s klientskými daty;
  • znalosti z oblasti českého obchodního a soukromého práva;
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS OFFICE);
  • znalost bankovních aplikací, zkušenosti s informačním systémem CRIBIS či ELBOS výhodou;
  • schopnost efektivně spolupracovat v týmu;
  • smysl pro kvalitu a přesnost;
  • zkouška ze Spotřebitelského úvěru je výhodou.

Co vám dáme na oplátku

  • menší tým a šéfku, od které se toho můžete mnoho naučit;
  • zaměstnání ve finanční společnosti, která působí na trhu již přes 20 let;
  • týden dovolené navíc; celkem tedy 25 dnů dovolené;
  • 3 sick days;
  • příspěvek na penzijní připojištění, kartu Multisport a Benefit kartu;
  • poukázky k narozeninám;
  • mimopracovní akce pro zaměstnance (sportovní akce, divadlo, bowling atd.);
  • stravenkový paušál;
  • mobil, notebook.

Informace o pozici

  • Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 671/15, Praha - Karlín
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu určitou - 1 rok
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Pokud vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis a případně i motivační dopis na e-mail: kariera@ney.cz nebo vyplňte formulář níže.

Máte zájem o pozici